کد خبر 1368284
تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۳
تصادف

یک دستگاه اتوبوس شخصی، با ۱۴ دستگاه خودرو در حوالی بوستان جمشیدیه برخورد کرد.

به گزارش مشرق، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران شامگاه پنج شنبه با اشاره به تصادف اتوبوس خالی از مسافر با ۱۴ خودرو سواری گفت: ساعت ۱۸:۱۰ امروز این حادثه تصادف در خیابان نیاوران، خیابان فیضیه به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و بی درنگ ماموران دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سید جلال ملکی افزود: در انتهای خیابان فیضیه، بوستان جمشیدیه قرار دارد و در این ساعات روز، افراد زیادی برای رفتن به این بوستان مراجعه می‌کنند.

به گفته وی، خودروهای زیادی در اطراف بوستان پارک شده بود که ناگهان یک دستگاه اتوبوس شخصی در حالی که فقط راننده سرنشین آن بود و مسافری نداشت، با ۱۴ دستگاه خودرو برخورد کرد.

ملکی ادامه داد: بر اثر این حادثه خسارت به برخی از خودروها سطحی و در حد شکستن آینه وارد شد اما به برخی از خودروها خساراتی زیادی وارد کرد و در نهایت اتوبوس پس از برخورد با این تعداد خودرو، متوقف شده بود.

وی خاطرنشان کرد: در این حادثه به فردی آسیب نرسید و پس از ایمن سازی آتش نشانان محل را ترک کردند.

ملکی گفت: علت این تصادف در دست بررسی کارشناسان پلیس راهور قرار دارد.

تصادف اتوبوس با ۱۴ خودرو در نیاوران +عکس

تصادف اتوبوس با ۱۴ خودرو در نیاوران +عکس

تصادف اتوبوس با ۱۴ خودرو در نیاوران +عکس

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
    0 3
    طرفدار سنت بوده یا مدرنیته!؟
  • ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
    0 0
    فضابرای پارکینگ خودروهادرمحل بوستان کم بوده وبایدجای بیشتری وامن تری را آماده سازی کنندتاخودروهاسرگردان نمانند
  • *Rain* IR ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
    1 0
    دورازجونشون راننده های سنگین نمیدونم مست اندیا کور!؟حالا خداراشکرخسارت مالی بوده،خوب درسته خسته اید ولی این دلیل بی دقتی نمیشه،ماشینتون چک کنید،عیب فنی نداشته باشه،یه کم صبروحوصله تون بالا ببرید،این همه تصادفات به تیربرق وجدول وغیره فقط بخاطربی دقتی وبی حوصلگی ست نمیدونم چه بدبختی گرفته مردم این دوسال کرونا لعنتی همه را افسرده وبی حوصله وبدبخت کرده//
    • IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
      0 7
      کرونا مقصر نیست گرانی وتورم هزار درصد مردم را روانی بی دقت عصبی و.... کرده است
  • CA ۰۵:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
    3 1
    اگر این اتفاق در اینور دنیا افتاده بود و اگر خودرو اشکال فنی نداشت و چنین برخوردی بکنه بلافاصله گواهینامه راننده باطل و تا یکسال حق رانندگی نخواهد داشت و باید از اول امتحان بدهد برای گرفتن گواهینامه امیدوارم اگر ایراد فنی نبود راننده بدرستی تنبیه بشه میتونست باعث کشتار چندین نفر بشه
  • SE ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
    3 0
    استفاده از موبایل حین رانندگی باعث تصادفات وحشتناکی میتواتد بشود. من خودم راننده ماشین سنگین هستم و زیاد تردد دارم و این معضل را یه چشم خود بارها و بارها دیده ام. مردم سرشون تو گوشی هاشون هست مهم نیست به چه کار پر خطری مشغولند گوشی شون رو دائم باید چک کنند‌‌. یک دهم ثانیه غفلت حین رانندگی میتواند باعث بروز تصادفات وحشتناکی بشود لازم است هم فرهنگ سازی فراوانی بشود و هم قوانین سفت و سخت تری برای جلوگیری فجایع استفاده از موبایل حین رانندگی وضع بشود و مجازات های سختی هم تعیین بشود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس